maandag 17 februari 2014

Van glas in lood tot veren en andere aanverwante zaken

Zo, de laatste hand gelegd aan m'n glas in lood in wording. Moet alleen nog de biasband maken, maar het is al gesneden. Geen gesneden koek.........,want ik moet wel even heel goed kijken hoe en wat, maar komt wel goed:)

Ondertussen maar weer oefenen met de veertjes, de slakkenhuisjes, pebbles en Joost mag weten hoe het allemaal verder heet.
Ik teken me een ongeluk om het een beetje onder de knie te krijgen, rare uitdrukking...onder de knie krijgen, terwijl je het in de vingers moet krijgen... Nou dat klinkt ook weer krom, ach laat ik het er maar op houden dat ik flink moet blijven oefenen.
Ik loop alweer 2 dagen achter, want zaterdag ging DH en ik samen naar D D, (oh wat leuk die quilt uitdrukkingen) want de UVA had een masterdag voorlichting. Daarna de bios ingedoken, en we waren pas laat thuis, dus ik had de sleutel nog niet omgedraaid of m'n hoofd lag al op het kussen.
Zondag was ik a little under the weather, dus er kwam niets uit m'n vingers, kortom, ik heb niets maar dan ook helemaal niets gedaan.
Maar vanaf vanochtend ben ik al weer ijverig aan het tekenen gegaan, en de naaimachine is alweer ontruimd van alle lapjes en onafgemaakte zaken, dus nu alleen de hoes nog, en dan kan ik weer oefenen op diverse lapjes met divers garen.
Ja, ik gebruik zelfs m'n naaimachine als opstapel plaats......Schandalig al zeg ik het zelf. Maar ja, ik ben nu eenmaal een grote rommelkont, en schuif het van de ene plek naar de andere, en vice versa.
Als ik de boel ga opruimen, en netjes in de kasten doe, kan ik het namelijk nooit meer terug vinden. Ik werk het beste in de rommel, ik kan alles blindelings vinden.
Zo, ik ga de radio aanzetten, kan ik mooi meebleren onder de vermaledijde veren en andere aanverwante zaken:)

1 opmerking: